Vilken dag!

Tack alla som grattat och för alla fina presenter från gästerna!

Det har varit full rulle HELA dagen!
Dagen började med att Eric rev ner vasen i badrummet i toan, jag vaknade av en krasch och tokskrik/grin. Jag sov nere inatt och M och Eric uppe. M vaknar ju inte av något (!) så jag sprang upp, han hade vaknat själv före M och självklart passat på att springa in på toan när dörren var öppen. Han blev nog jätterädd av sitt lilla bus! Tur att han inte fick vasen i huvudet i alla fall. Nu måste dörren vara stängd här till datarummet inatt. Jag kände där nere att det är mycket dåligare luft så han får sova uppe tills det är klart där.

Nu finns bara en vas kvar.. Hade även rivit ut massa papper
  

Kalasen har gått bra! Han har fått många fina presenter och gästerna har varit nöjda tror jag =) Eric var duktig på att riva av papper från paketen, kastade glatt ut innehållet och fortsatte med papperet som såklart var det roligaste ;) Eric har varit lite trött till och från men det har gått bra, hann sova en stund innan första kalaset men sen har han inte kunnat sova på hela dagen! Fick någon extra energi i slutet och var glad och busig ett tag =) Men nu sover han och somnade runt 18.45 tror jag. Sista gästerna åkte väl efter 17 någon gång tror jag! 

  
  
   
  
  
  

Jag har hunnit städa undan i vardagsrummet, bara lite plock i köket kvar så det är skönt att ha det gjort. Jag brukar ju vara duktig på att lämna allt till dagen efter! Vilket inte är kul att vakna till.

Har lånat "Sova hela natten" boken av Anna Wahlgren av Tulay. Börjat läsa lite och ska fortsätta ikväll. Metoden tycker jag är bra, men vi får väl se om det funkar på Eric. Ska läsa igenom allt och sätta mig in i det innan vi testar! Ska skriva lite mer om det när jag läst lite mer! =)

Nu är jag oxå trött.. Blir lite läsning, Andra Avenyn och något annat program. Sen sova för min del oxå!

God kväll!

Kommentarer
Postat av: Frida

Oj jag har missat att han fyller år. Massa grattis, hoppas han fick en härlig första födelsedag!

Va fort tiden går, overkligt. :)



Många som provar Anna Wahlgrens metod, men har hittills inte hört nån som haft lycka med den... Uppdatera gärna flitigt om du börjar med den! :)



Kram på er

2008-11-16 @ 20:44:58
URL: http://bsomibaby.blogg.se/
Postat av: Linda

Tack för idag! Var väldans trevligt! :D Pöss

2008-11-16 @ 21:17:27
URL: http://lindzanengman.blogg.se/
Postat av: IdaB

Stora killen!!!



Många Kramar från Bustrollen Backéus

2008-11-18 @ 13:49:29
URL: http://www.backeus.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0