Vinterland

Ja nu känns det som att vintern kommit för att stanna!

Idag har vi bara varit ut en sväng, till kebaben och granloholm sen hem. Vill inte vara borta för länge för när Eric gör nr 2 så måste han duscha. Hyfsat jobbigt! Inatt fick jag duscha honom vid 04 och på morgonen! Tur att han somnade om rätt snabbt inatt, jag tände inte ens lampan i badrummet och försökte göra rent så fort som möjligt! Hoppas det inte ska hålla på länge =/

Resten av dagen blir vi nog inne. Just nu sover Eric, han somnade vi 14.30. Hade varit vaken sen imorsen. Så länge har han aldrig varit vaken förut utan att sova. Så nu hoppas jag på att han sover MINST en timme!

Jag ska se ett avsnitt av andra avenyn nu.. Sen behövs det plockas lite här och där som vanligt.

Ja, det var väl vår Måndag det! Imorrn blir det besök till första dagiset..!

Tjao!


Kommentarer
Postat av: Linda

men hallå allt det här visste jag ju redan ;) skriv ett inlägg med lite "nytt"... :P moahahahaahaaa pöss

2008-11-24 @ 14:55:20
Postat av: Anonym

fin badrock! =)

2008-11-24 @ 17:04:55
Postat av: malin

det var jag som skrev det..=)

namnet fösvinner ibland, fast man har skrivit det där uppe, konstigt! man ser hur det bara fösvinner..hehe



krma m

2008-11-24 @ 17:07:02
Postat av: Frida

Nää stackarn. Hoppas han blir bättre snart!! :)

2008-11-24 @ 19:49:19
URL: http://bsomibaby.bloog.se
Postat av: Anonym

asså jag måste bara fråga du som e "inne" i serien andra avenyn hehe..vilka dagar går den serien? jag hajjar ingenting, jag trodde den gick varje dag? men så e de nog inte..ha ha

2008-11-24 @ 20:40:53
URL: http://www.divamom.se/cey84
Postat av: Lotta

Lever ni på kebab?...=)

Busig han ser ut lillplutten!

2008-11-24 @ 21:28:06
Postat av: halaa

han är så sexiiiii

2008-11-24 @ 23:15:59
URL: http://halaa.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Nu har vi bytt från 8 månaders fullkorns välling till 6 månaders majsvälling och Walle har blivit mycket bättre i magen. Om nån vecka ska vi byta till 6 mån mild havre välling och se om det går bra. Sen lite längra fram ska vi testa och ge fullkornsvälling och se vad som händer. Du tror inte att Erics lösa mage har att göra med vällingen??

2008-11-25 @ 09:20:55
URL: http://milino.blogg.se/
Postat av: Jessica

Va jobbigt med Erics mage! På BVC har de berättat för oss att banan är väldigt bra om man är lös i magen. De kanske ni redan testat men om inte så kanske de är värt ett försök :) Hoppas han blir bra snart igen!

2008-11-25 @ 17:40:25
URL: http://blogg.hermertz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0