Äntligen!

Köpte en ny mus till datorn ikväll på Ica, den trådlösa slutade fungera i fredags! Ganska irriterande!! Därför jag inte skrivit något, men jag har lyckats tabba mig runt och kunnat läsa lite bloggar i alla fall. Så det var skönt ;)

Lindas 30-års partaj var riktigt kul! Lyckad fest =) Varit ganska seg efter det.. så jag orkar nog inte visa så många bilder. Men nån kan jag bjuda på.. Knäppte inte så många med min kamera så det kanske kommer fler när jag fått dom andra korten. Tema var superhjälte/seriefigur/kändis, kunde man inte komma på något så fick man klä ut sig till vad som helst ;) Jag var snövit! Linda var rödluvan, Hannah var Pink. Sen var det lite andra olika påhitt =) Vi åt i alla fall tacos och lekte massa lekar, dansade och hade allmänt trevligt =)

  
  

Just ja.. skulle ju visa fler kort från Libanon oxå. Men det får bli en annan dag!

Nu ska jag hoppa i säng och se Andra Avenyn. Eric somnade tidigt idag så han lär vakna tidigt imorrn =/
Har varit på Lindas släktkalas idag! Och Eric somnade i bilen på väg hem runt 18 kanske. Sen var han bara vaken en liten stund innan han somnade igen..

Hörs imorrn!

Kommentarer
Postat av: Linda

ha ha fiiina bilder!! :P

2008-10-06 @ 09:02:10
URL: http://frokenbolibompa78.blogg.se/
Postat av: malin

Hej!

Fina bilder! =)

När ska du ta och bli frisk då?? =) hehe Kanske kan ses nåt denna vecka?



Kram m

2008-10-06 @ 11:10:39
URL: http://mnordstrom.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0