En hel dag på stan

Nästa precis kommit innanför dörren här! Tog spårvagnen till stan runt 12-tiden. Eric somnade redan hemma innan jag klätt på honom, men jag lyckades byta blöja i vagnen utan att han vaknade. Sen la jag på han två filtar.. Träffade Klas Anna och Ilja på Järntorget, sen gick vi till ett litet ställe och lunchade. Jag åt en Black & White. Smarrigt! Barnen knaprade på morötter. Vi satt där ett tag sen gick vi vidare till Avenyn, va jättehärligt väder! Kul att gå på lite smågator och kika som jag aldrig varit på. Skönt med promenad oxå! Där kollade vi några affärer. Sen gick vi till Nordstan. Jag var in på Monki, den butiken var säkert minst 4 ggr så stor som hemma (!) Så jag hittade 2 tröjor och en väska, totalt 950! Hoppas att inte båda tröjorna finns hemma ;) Finns en till Monki-butik inne i femman men där var jag inte. Vi gick igenom nån butik i femman + systemet sen åkte vi hem. Hela dagen hade gått! Kul att träffas =) Blir inte så ofta!

Eric sov säkert 1,5-2 timmar i slutet, han vaknade när vi kom hem här. Så vi får väl se när han somnar ikväll. Rutinerna blir bortblåsta några dagar. När vi kommer hem så kör vi igång igen.

Nu vankas det mat här snart.. tror det blir spaghetti och köttfärssås! Ikväll vet jag inte vad vi ska hitta på. Antagligen är vi väl hemma här, Hannan har besök från Malmö så jag vet inte vad dom ska hitta på.

Hoppas ni får en rolig Halloween. Jag missar festen imorrn hos Hannah och Fredde, ni får rapportera under kvällen om vad ni har för er ;) Linda brukar vara bra på det! Mkt skvaller vill jag ha =P

Kommentarer
Postat av: Linda

You bet! Ska ladda mobilen så jag kan mms-terra dig under kvällen ;)

2008-10-31 @ 18:35:12
Postat av: malin

Ja, det måste vi göra! Hör av dig när du kommer hem! Hoppas du har roligt där nere! Glad halloween!







kram/m

2008-10-31 @ 19:58:43
URL: http://mnordstrom.bloggagratis.se
Postat av: halaa

black and white = En n sås. och massa kött med svenne sås :P

2008-10-31 @ 21:05:29
URL: http://halaa.blogg.se/
Postat av: hannah

You bet! Det kommer...hihi

Ha det så bra där nere.

Kram

2008-10-31 @ 21:55:13
URL: http://kinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0