En vanlig tisdag

Igår var vi hemma HELA dagen! Det är inte ofta det händer. Det blev ingen kebab utan vi åt lunch hemma. Stort! Men bara för att vi åt hemma blev det ju inte nyttigare. Hamburgare och strips!


Idag ska vi ta oss ut i alla fall. Kanske blir kebab =P Ska till Tulay sen och hälsa på. Ska även dit imorrn och då ska jag och Eric sova över =D Kuligt! Senol ska till sthlm så dom är själv. Så vi ska ha en liten myskväll med film och kanske nåt gott att smaska på =)

Laddade upp bilder från mobilen så jag kan bjuda på några! Från olika tillfällen..

Eric kladdade gröt i håret en morgon
 

Tuffa brillor han fått av Malin, svårt att knäppa för han ville inte ha dom på sig ;)


Hos Tulay och Elias.. Dom hade jättekul när Eric skjutsade omkring Elias i gåvagnen!
  

Och sista på promenad i söndags. Han ser lite uppstoppad ut i sin jacka =)



Nu sover Eric, jag ska försöka hinna se ett avsnitt av Prison Break. Är på avsnitt 6 nu.. SÅ spännandeeeee!!

Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Linda

Vilken liten cooling i brillorna! =)

2008-10-21 @ 09:39:50
Postat av: Linda

Jamen ska vi prel.boka torsdag för att leta några festblåsor då kanske?

2008-10-21 @ 09:44:11
Postat av: Fru SGS

Hej hej! Såg att vi hamnat i samma babysimgrupp. Dock var jag en torris i söndags å tittade bara på ;-)

Kul med babysim, eller hur?

2008-10-21 @ 15:43:08
URL: http://guldbrands.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0