God morgon

Igår var vi en sväng och handlade mat. Vi käkade lunch med Hala på donken. Sen åkte vi hem. Var hos Rabi och Hannan och barnen lekte lite. Josef ser exakt likadan ut fast lite större bara =) Och längre hår! Mona kom med sin lilla pojke så jag fick träffa honom oxå, han är 3 månader. Jättesöt med blåa ögon! Så det är Erics tremänning! Sen när Hala slutat jobbet gick vi hem hit och käkade och slappade lite.

Idag ska jag träffa Klas Anna och Ilja på stan, vi skulle äta lunch på nåt Thaiställe. Sen ska jag nog gå lite på stan, har ju 1400 Monkipengar, och jag har inte sett så mkt hemma på Monki. Här är det ju mkt större så jag hoppas på att hitta något =) 

Imorrn fyller Jasmin och Hannan år, ska se om jag hittar någon present! Jasmin skulle ha kalas på Donken. 
På kvällen ska kanske jag och Hala gå ut och äta och gå på bio..

Och på Måndag ska Hala göra slingor på mig, hon gillade inte min utväxt =P Och visst får hon det ;)

Det var allt jag hade att skriva för stunden!

Trevlig helg på er!

Kommentarer
Postat av: Linda

Oooh kalas på donken!! Låter som nåt för mig det! ;) Jag förstår att du inte sa emot när hon vill göra slingor på dig =P Jag kanske ska följa med nästa gång! ;)

2008-10-31 @ 10:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0