God morgon

Nu är vi alla uppe här! Eric och jag sov till 07.30 (!) Men natten var sådär, han vaknade vid 23 och va ledsen, kunde inte somna om. Verkade lite rädd eller ont i magen. Så då fick han välling, men kunde inte somna riktigt ändå. Vi sov i gästrummet och hade en spjälsäng där. Jag och Tulay var trötta så vi gick och la oss då, så Eric fick sova bredvid mig och då gick det lite bättre. Men han vaknade och fick välling vid 02.30 igen. Sen vaknade han vid 05-06 och jag var inte pigg på att gå upp, så han fick välling igen och somnade om som tur va =)

Nu blir det frukost framöver sen får väl pojkarna leka på lite. I eftermiddag ska jag med Linda till Birsta..!

Hej hopp 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Har ni börjat blanda i "ettårsvälling" med "åttamånaders" nu?

För det där påminner om Bon, han ville ha välling mitt i natten helt plötsligt och det tog jag som att han inte blev mätt innan han gick och la sig.

Men ta det försiktigt för deras tarmar är inte vana fullkorn, byt bara ut en eller en halv skopa först.

2008-10-23 @ 20:30:50
URL: http://lottapluskentlikamedbon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0