hahaha

Måste bara visa en film på Eric. Jag var tvungen att börja filma när han hade stått så där ett tag (!) Han skriker till sin spegelbild och håller i sin alfons-nyckelring....
 



Haha nu när jag tittar på filmen så sitter han och kollar och börjar skrika igen, sitter med en bok! Min sötnöt!

Och här sitter han och kollar på Teddybjörnen Fredriksson efter han vaknat från morgonluren!
 



Vid 05.20 vaknade jag till av mig själv imorse! Märkte att jag fortfarande hade öronpropparna i, så jag hade sovit sedan ungefär 22.30 när jag gav Eric välling igår. Skönt! Kände på mig imorse då att han skulle vakna till snart, och det gjorde han. Gick in och låg i gästsängen ett tag medans Eric sov vidare. Vi klev upp strax innan 07.

Idag har vi inget planerat! Blir väl lunch på kebaben kanske.. sen får vi se. Finns ju hur mkt som helst att grejja med här hemma, men ork? Kanske.

Igår var vi ju på babysim! Det gick galant, tills Eric skulle testa "flytmattan med ringar över". M satt han nog lite fort på den utan att han var med så han blev skiträdd och började grina. Sen ville han inte vara i närheten av den alls! Började grina när vi försökte igen! Nu är det två veckor tills nästa gång så vi får hoppas att han glömt den tills dess och vi kan göra ett nytt försök. Annars plaskade han på som tusan mest hela tiden..

Och jag skulle ju ha klädparty här hemma imorrn, men det blir inställt. Dom flesta kunde inte komma.. =(
Madde om du läser det här, har skrivit en kommentar i din blogg om det. Har ju inte ditt nr så jag kom inte på nåt annat sätt att göra för tillfället =)

hej

Kommentarer
Postat av: Madde

Hej! Har följt din blogg alldeles för länge nu utan att ha lämnat någon kommentar. Jätterolig läsning och Eric är verkligen fantastiskt söt. Charmtroll:) hade bra!

2008-10-20 @ 12:16:04
URL: http://www.madeleineengstrom.blogspot.com
Postat av: Linda

ha ha han är ju för rolig lillfisen :)

tänkte på det, om C ska spela innebandy imorrn kan jag ju kanske titta förbi... eller????????

2008-10-20 @ 12:38:54
Postat av: madde&wilmer

hej!!



Tack så mycket!!

Nad tråkigt att det var så många som inte kunde!!har du nåt annat datum som skulle passa?ring mig på 070/6397906

/madde

2008-10-20 @ 13:34:34
URL: http://busprinsen.bloggagratis.se
Postat av: pinglan

Oj, va många Madde! hihi! /Madde

2008-10-20 @ 16:07:14
URL: http://pinglanm.blogg.se/
Postat av: Sandra

shit va söt han är ;) min Wilmer tycker med om att kolla på sig själv i spegeln ;)

Ser så gulligt ut när han "pussar" sig själv hihi..

2008-10-20 @ 18:29:57
URL: http://sandranorin.blogg.se/
Postat av: Eva

Åh det var en härlig spegelfilm! Gulligt, gulligt.

Glöm inte att läsa e-posten också!

Kram Eva

2008-10-20 @ 19:46:20
Postat av: Sara

hehe..vad söt han är! Vore jättekul att träffas på fredag! Vi får höras nått vidare i veckan. Kram

2008-10-20 @ 23:38:26
URL: http://acidangel.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0