Lördag!

Idag ska vi kanske åka till Tulay. Var där igår oxå! Innan vi åker dit ska jag nog springa in på H&M och lämna tillbaka BÅDA skorna, haha! Vet att jag inte kommer använda dom så mkt.. och pengarna kan läggas på något bättre. Som ett par andra skor ;) Vi får se!

Igår började vi med lunch på charm med tjejerna på jobbet. Eric var på glatt humör och surrade (läs skrek) på ganska mkt! =) Efter det kikade vi omkring i lite affärer. Jag köpte en jacka till Eric och ett par strumpbyxor.
 

Vid 13-tiden åkte vi upp till mammas jobb och väntade en stund där. Sen åkte vi och tog flunsa-sprutan! Gick bra det, mig får dom sticka hur mkt som helst.. Mamma är lite räddare ;) Vi gick även en liten sväng på stan, mamma köpte lite saker till Eric i födelsedagspresent/julklapp. Fast ett par byxor fick han på en gång =)
 

Efter lite shopping åkte vi upp till Tulay. Pojkarna leker så bra tillsammans nu, skönt för oss att slappa i soffan lite ;) Dom springer efter varandra, petar på samma saker, tar saker av varandra osv. Sen springer dom gärna bort genom den långa hallen eller in till köket, Eric går gärna till hundmaten. Till slut satt vi för en stol så dom bara var i vardagasrummet =P Dom fick även äta gröt och vi käkade mat. Sen slappade vi lite till innan jag och Eric åkte hem =)
  
 

När vi kom hem övade Eric på att stå lite igen, fick äta vindruvor. Han stog hur länge som helst helt själv! =)
 


Nu sover klimpen här bredvid! Han somnade medans han lyssnade på "Teddybjörnen Fredriksson". Det är favoriten just nu! Kan sitta i ens knä och kolla (på youtube) på den flera gånger om! Denna version:
http://www.youtube.com/watch?v=zmlp641PCsA&feature=related
 

Jag ska väl... hmm.. vet inte riktigt! Städa, grejja, vila?

Hörs!

Kommentarer
Postat av: Linda

Men hur söt var han inte med nallen då :-)

2008-10-18 @ 13:57:37
URL: http://frokenbolibompa78.blogg.se/
Postat av: halaa

ooh idag ringde mamma mig från jobbet. jag tyckte det var sså konstigt hon brukar inte ring o sådär. o sen när ja var påväg hem så ringde ja upp henne hon ba var e du. jag sa att ja var på väg hem hon ba okej . så står ja i hissen o kan inte vänta tills ja komemr in . o jag har en sån underbar känsla i magen . öppnar dörren o hör att det är helt lungt fan vad besviken jag blev , jag trodde typ ni var hemma hos oss o skulle överraska :( . men ingen va där

2008-10-18 @ 16:44:48
URL: http://halaa.blogg.se/
Postat av: Anna

Åh, jag vill också ta det vaccinet, inte kul med flunsan!

Trodde att det bara var till för äldre men läste nu att även yngre är kandidater=)

Tog du på den lille med?

Kostade?

Skulle vilja vaccinera hela familjen, blir till att ringa VC på måndag!

2008-10-18 @ 18:35:31
Postat av: Lotta

Anna:

Nä jag tog inte på Eric, han är nog för liten tror jag? Dom får ju andra vaccinationer på BVC oxå.

Vi gick till en privat klinik, dom hade annonserat i tidningen. Kom inte ihåg vad det hette men ligger bredvid JC i stan. Man kommer fram direkt när man ringer nästan! Till VC är det ju omöjligt att komma fram nästan =/

Det kostade 200 kr per pers. På VC tror jag det kostar 170 kr så det är ju inte så stor skillnad!

Rekommenderar det helldre än VC! =)

2008-10-18 @ 19:27:09
URL: http://ecin.blogg.se/
Postat av: Anna

OK! Va bra!

Läste att man kunde ge det på barn över 6månader tror jag det var.....

VAccinationerna de får täcker väl inte flunsan... eller ? Ja det är hel hel djungel det där med vaccinationer!

2008-10-19 @ 09:03:12
Postat av: Lotta

Anna:

Jaha! Det kanske man kan då! Ska kolla upp det, lika bra att ge han spruta för det oxå =)

2008-10-19 @ 10:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0