Vad gör vi

Jag och Hala sitter vid varsin dator.. jag sitter i köket och hon i sitt rum bakom mig... Haha sitter och skriver på msn till varann... Ibland tittar jag bak och vinkar till henne =P Vet inte vad vi ska göra. Blir nog en film och kanske lite chips! Jag sitter och kikar lite på idol, men jag kommer på mig själv VARJE gång att titta upp när juryn börjar prata. Så jag har missat framträdandena, bra! Inte för att det gör så mkt, har inte hängt med alls i idol i år bara för att jag missade början då det är roligast. Tycker det var ett ganska tråkigt startfält även!

Eric somnade efter 20 någon gång, Hala vaggade omkring på honom sen låg dom i hennes säng och han somnade.. Min lilla gofis! Såg så mysigt ut. Inatt skulle farmor ta honom så jag ska få sova! Skönt skönt =)

Ja.. vad mer!? Kommer inte ihåg alla adresser till dom bloggarna jag brukar läsa.. Därför jag skrivit lite extra själv ;) Tänk vad glad ni skulle bli om jag var så duktig varje dag ;) Men det blir ju inte så intressanta saker att läsa. Men när jag själv läser andra bloggar spelar det inte så stor roll vad det står, ett nytt inlägg är alltid roligt =) Fast det tycker man ju bara om
 man verkligen gillar bloggen!

Tyckte det var tråkigt utan bilder hela tiden, tänkte inte på att dom senaste man redan använt sparas i arkivet!

Eric saknar sin bästis 
 

Go kväll!

Haha, NU la jag märke till Idol, kanske pga låtvalet... Lars E. Lite rolig, men inte min idol ikväll!





Kommentarer
Postat av: halaa

har eric sagt det till dig eller, att han saknar sin bästis? NE BRA hahah . han älskar att vara här hos mig min älskade mopps är han

2008-10-31 @ 21:30:43
URL: http://halaa.blogg.se/
Postat av: Josephine

haha ja... Lars!? vad ska man säga. Ha en fortsatt mysig.. blogg-queen! :)

2008-10-31 @ 22:18:59
URL: http://joxzephine.blogg.se/
Postat av: Sara

vad mysigt ni verkar ha det! Och va skönt för dig att få sova/vila =) När kommer ni hem då?? Kram

2008-11-01 @ 08:55:47
URL: http://acidangel.bloggagratis.se
Postat av: Tulay

Elias saknar Eric oxå.

Han förkylning bröt ut igår, så nu är han sjuk. Blev inte mycket sömn inatt.

2008-11-01 @ 09:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0