Kikki boots

Nu ska jag strax dra på mig träningskläderna och förbereda för step + core! Härligt!

Hyrde film efter jobbet så det kan ev bli en ikväll om jag orkar med.. Eric sov DÅLIGT som tusan inatt och nu är han snorig. Så det är kanske en förkylning på G =/ Men nu ska han ju va hemma tre dagar så vi får hoppas att han kryar på sig istället för att det blir värre. Längesen han var sjuk nu, nästan varit frisk sen dagisstarten tror jag? Då hade han ju flera öroninflammationer men sen tror jag inte det varit så mkt. Kanske feber någon gång..

Somnade igår när jag nattade honom, och det var ju tur med tanke på hur lite sömn man fick..! Tänkte visat skorna jag köpte i tisdags. Men dom får ni se nu istället! Köpte likadana som Hannah, kommer nog bli ett par favoriter i höst! Tur att hon (liksom jag) inte bryr sig om man har lika ;) Så vi lär matcha varandra någon dag ;P



Nä, träning var det!

Kommentarer
Postat av: Anonym

NU förstår jag varför du lämnade tillbaka dom andra skorna du köpt! :P

2009-08-27 @ 17:52:01
Postat av: Linda

namnet föll bort som vanligt när man skulle skriva!

2009-08-27 @ 17:52:31
Postat av: Linda

Ja men jag trodde ni varit och kollat på dom.. inte att du hade köpt dom!

2009-08-28 @ 10:57:21
URL: http://liensa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0