Snart över

Ja, nu är snart sommaren över igen.. Fast nu har vi haft någon solig dag och lite värme. Antagligen dom sista? Att det alltid ska gå så fort, tänk om det kunde vara riktig sommar Maj-Sept!

Sitter och väntar på att grabbarna ska komma hem så vi kan äta. M hämtade på dagis idag.. Sen blir det träning ikväll igen, gym + band. Vila imorgon och träning torsdag. Ska försöka klämma in ett pass i helgen ev.

Köpte ett jättefint nyckelskåp idag på rummet, sista dagen med 25% så lika bra att passa på. Tänkte sätta upp det sen när jag har håll-hjälp! Slänger upp en bild ikväll!

Har även ramat in bilderna, men dom kommer nog inte upp riktigt än..
Eller jo, kanske! Det räcker ju nog med en liten spik =) Tänkte inte på det!

Nä nu ska jag plocka ur diskmaskinen och plocka lite så maten kan förberedas sen, vet inte vad M har tänkt ut för mat! Jag överlät det till honom idag, tycker jag lagat dom senaste dagarna =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

åh vilken fin bild



nu är hus och båtar sålda

det rullar på bra



idag när jag öppnade min färgburk till bordet var den SVART så jag måste åka och byta till vit.

Det känns som om ngn skojat och bytt burkarna i korgen på affären. Jag var säker på att jag tagit en vit...........

2009-08-25 @ 19:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0