Update

Igår var Madde och Amira här och hälsade på, eller nej? Har inte koll på dagarna! Det var i tisdags. Vi fikade sen käkade vi middag tillsammans. Amira fick välja mat så det blev lax.

Sen hjälpte Madde mig att möblera om i Erics rum, tack!! Det var på tiden. Nu är det "bara" inredningen som ska fixas till. Och det är ju inte det lättaste. Vet inte vilka färger jag ska ha..
Funderar på:
Ljusblått - lite rutigt, fint och mjukt
Mörkblått - lite marint tema, lexington
Rött - sett jättefina wallies i rött och andra detaljer
Limegrönt - känns som en rolig färg för Eric, finns mkt fint!

Så vad ska man välja tro?! Möblerna är ju i gammeldags/lantlig stil.. Men det kan ändå vara kul med färger och inte bara köra blått som känns vanligt. Samtidigt vill jag inte blanda för många färger... svårt! Ska först bestämma mig för tyg på gardiner, som även kan gå igen på tygtavlor och kuddar. Karin Mannerstål har ju många fina, såg även ett fint tyg på Ohlssons tyger igår. Ska kolla av lite med mamma =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0