Upp och ner

Tyckte jag var så himla duktig i lördags och gjorde två inlägg ;) Tänkte att nu kanske jag kommit igång lite mer igen, men icke! =P Har så mkt annat för mig, är så nyfiken på vad alla andra gör så jag hinner inte skriva själv ;)

Hämtade Eric på dagis, möttes av att han satt i blöja på en bänk och väntade på ombyte. Han och en till kille hade hoppat i nån stor vattenpöl/dike och blivit blöta.. Skorna var dyngsur. Hoppas dom torkar tills imorrn! Vi åkte hem och gick ner på baksidan en sväng. Eric hoppade lite på studsmattan och jag hann måla nästan hela tallrikshyllan en till omgång. Hoppas kunna fixa kanterna imorrn. 

Nu på kvällen har jag tränat BOX med Hannah för första gången, det var rätt kul. Lite svårt att komma ihåg vissa turer bara, inte varje dag man boxas! Kan nog hända att det blir någon fler gång =) Ska träna minst 2 ggr till i veckan!

Idag kom två förstoringar på kort som ska ramas in och hängas på köksväggen.. På vår lilla älskling såklart! Orkade inte leta igenom så många kort så egentligen "passar" dom inte riktigt bredvid varandra men det får duga så länge! Visar bild när vi satt upp dom..

Gick igenom räkningarna nu, trodde inte jag skulle få pengarna från fsk så jag väntade mig en dålig dålig månad. Men dom kommer! Härligt! Så då blev det lite bättre i alla fall =)

Svammel svammel... Jag ska lägga mig istället! Har inte så mkt mer att skriva om..

Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0