Shopping och Liseberg

God morgon!
Hade tänkt att gå på Liseberg igår, men då började det snöa såklart! Idag verkar det vara lite finare. Så det blir först en sväng på stan sen kanske Liseberg i eftermiddag. Rabi ville bowla oxå, så vi får väl se vad som händer.
Igår var jag och Eric här hemma bara. Han sov inget på dagen så han somnade i bilen ganska tidigt när han åkte med Momme och Hala en sväng till Karim. Sen på kvällen kollade vi på film hos Rabi och Hannan. 
Trodde att han skulle vakna jättetidigt, men kl var strax efter 6 så det var bra. Han vaknade inatt och åt en macka oxå, hehe. Som tur va somnade han om rätt snabbt sen!
Har det kommit snö hemma oxå? Det ligger lite kvar här på vissa ställen, men väldigt tunt.
Nu ska jag strax ta en dusch och göra mig i ordning. Hala ska skjutsa mig till stan, hon tog körkort i fredags =) Kul för henne att det är gjort nu, grattis grattis!
Later

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sundsvall har pudersnö men inte mkt alls

2009-12-13 @ 18:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0