Åre nästa

Nu sitter jag och gäspar i soffan. Ms kompis och fam har varit här idag igen. Småpojkarna har somnat efter massa bus.. Jag stack iväg en liten stund förut och solade med Lina. Har även packat det mesta inför resan. 

Glömde skriva igår att Eric ramlade i trappen, någon gång ska vara den första. Han är ju snabb som tusan på att klättra upp (har ingen grind nere än). Jag och svärmor gjorde nånting och såg inte när han klättrade upp. Sen hade han väl försökt gå ner, han grinade och låg raklång ner för trappen. Men konstigt nog gick det jättebra, han fick ett litet skrapsår i pannan och blev röd på kinden. Men va bara ledsen en liten stund. Sen ville han klättra uppåt igen! Han verkar inte alls bli rädd, vilket är lite synd. Tycker han borde bli försiktigare, men inte då..

Vi åker imorgon vid lunch direkt från jobbet. Så i helgen blir det nog ingen bloggning! Men lovar att visa lite bilder efter helgen! Det blir spa och kika lite på RixFM på lördag + utgång. Fredag blir det tacos, kanske singstar och mys i stugan =) Ska bli kul att komma iväg med tjejerna, hoppas på att sova länge på lördagmorgon ;)

Hoppas ni får en lika trevlig helg som jag hoppas på att få!

Kommentarer
Postat av: pinglan

Ha det så kul i helgen då!:D

2009-02-06 @ 14:25:39
URL: http://pinglanm.blogg.se/
Postat av: Nikita

ibland önskar jag att albin också vore lite mer försiktig av sig, han tror nog att han är odödlig, det verkar så ibland iaf :P hoppas du får en skojj helg!!

2009-02-06 @ 16:12:19
URL: http://nikital.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0