Bio igen

Idag har vi haft middagsgäster. Ms kompis från Malmö med fru + 2 barn. Vi sitter här i köket nu, grabbarna har åkt iväg en sväng. Ätit god mat och snackat lite. Barnen är 3 och 1,5 år så alla tre har röjt i vardagsrummet!

Eric somnade för en stund sen.. Och ALLA nappar är spårlöst försvunnen. Vet att det finns en på dagis. Men jag köpte 5 nya för nån vecka sen bara. Dom har verkligen fötter (!) Men det gick rätt bra för honom att somna ändå. När vällingen tog slut så grinade han en stund eftersom han inte fick nån napp. Jag letade lite extra men hittade ingen. Sen sjöng jag och buffade lite i rumpan så han somnade till slut. Tur att han var så trött annars hade det inte gått lika bra.

Vi har städat förrådet uppe idag! Så nu står det en klädhängare och expedithyllor där inne! Så där får du kika in när du kommer nästa gång mamma ;) Synd att jag inte tog en förebild, det såg hemskt ut innan! Men nu har det hemska flyttat ner en våning till förrådet under trappen. Lär ju aldrig försvinna helt ;)

Efter jobbet idag åkte jag och M till dagis tillsammans. Dagiset fyllde år idag så vi fick lite tårta innan vi gick hem! Dom hade haft uppträdanden och fått äta tacos till lunch.

21.15 ska jag med Jossan på bio, ska se Bröllopsduellen. Tydligen hade Lina några biljetter som gick ut och kunde inte gå själv. Så då frågade Jossan om jag ville hänga med =) Jag är trööött. Men det ska nog gå bra! Lite popcorn och cola light får mig att hålla upp ögonen ;) Det här med godsaker på helgerna går ju sådär =P

Nu kom grabbarna hem fram och tillbaka. M hade köpt nappar, förpackning med rosa, orange och röd! Dom sistnämnda färgerna har han ju haft innan. Men det här blev den första rosa ;) Haha, tänk att en färg kan betyda så mkt ändå! Kommer ju se lite ovanligt ut att han har en rosa napp =P Men när han sover hemma kvittar det ju!

Dom är på kokning nu så det finns inatt!

Själv ska jag avsluta! Hoppas ni haft en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Linda

Partytoppar tar ju knappt nån plats alls.. Är väl allt annat som t.ex handduk, sängkläder, plattång, hårtork, stövlar, singstar osv som tar plats...?

2009-02-04 @ 21:23:26
URL: http://lindzanengman.blogg.se/
Postat av: Linda

ja den var ju i vitt.. och den här bakgrunden är ju i svart så det såg inte så bra ut..

2009-02-04 @ 21:25:40
URL: http://lindzanengman.blogg.se/
Postat av: Linis

Hoppas bion var bra och att ni hade mysigt!!



ROSA napp tycker jag låter alldeles underbart! fniss!



Kramis

2009-02-04 @ 22:58:29
Postat av: Lindzan

Mhmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.. GJORDE DU.. !! ;P

2009-02-05 @ 13:50:17
URL: http://lindzanengman.blogg.se/
Postat av: Åsa

hej varför ska ni sälja lägenheten

2009-03-24 @ 08:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0