Hotel Knaust

I förmiddags vid 11 träffade jag upp tjejerna på Knaust. Där väntade en mumsig frukost! Plättarna var en favorit. Så längesen jag åt det. Tydligen ska vi gå dit varje söndag efter löning läste jag i Linas blogg ;) Inte mig emot! Eric får nog följa med nästa gång. Väldigt barnvänligt, dom har papper som dukar så man kan rita på borden =)

Blev bara ett kort, Lx2


Sen gick jag en liten sväng på stan med Linda och Hannah innan M hämtade mig. Vi plockade upp Orvokki som har ätit lunch här. Jag fick ju inte i mig så mkt pga frukosten ;) Får bli middag istället.

Skulle ju ut till Elena ikväll på me&I-party. Men jag får se om bilen är ledig.. Annars står det nog bara mer städning och vilning på schemat! Sen ska jag nog se en film ikväll som jag laddat ner!

Lägger strax in förebild på Erics rum!


Kommentarer
Postat av: mormor

Där ni åt frukost på Knaust hade vi vår studentmiddag då det begavs sig för mig.

Alla studenter plus familjer åt middag med dans där.

2009-02-01 @ 16:01:14
Postat av: pinglan

Så söta flickor!:)

2009-02-01 @ 23:26:01
URL: http://pinglanm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0