Andra Avenyn

Hade tänkt bänka mig framför tvn tidigare men jag fastnade här!
Blir Andra Avenyn kl 21 i alla fall. Får inte missas! Bra nu att serierna börjar dra igång igen så det finns nåt vettigt att kolla på tvn ;)

Eric sover här i babysittern.. Tänkte att han får sova uppe med M inatt, om jag lyckas tala mig till en natts sömn. Men sen imorgon blir det rutinerna som måste komma igång igen. Då blir det hans egen säng och förhoppningsvis kan vi komma tillbaka till inget nattätande! Eller ja, förutom vid 22-23-tiden då.

Nu pratar jag med Linda i phonen, hon vill visa något så jag måste väl avsluta då.

Tjao!

Fortsätter med gbg-foton i brist på andra. Kusin Ilja!
  

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan hej!!

det är VÄLDIGT ok...

kram/B

2009-01-13 @ 20:49:00
URL: http://singelpappa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0