Besök

Skrev ju tidigare att jag skulle försöka få Eric att somna. Han somnade nyss! Det gick inte förut. Sen kom mamma förbi en sväng så då blev det lite lek.

Hoppas han sover en timme eller nåt. Jag tänkte fortsätta kolla klart på Transsiberian.

Tänkte att jag skulle ta en förebild nere i klädrummet oxå som jag kan visa sen! Funderar på att åka och köpa en expedithylla imorgon. Linda ska komma hit och hjälpa mig med den =) Sen är det bara att sortera och hänga in kläderna!
Till veckan ska vi få hem en router så vi kan få trådlöst nätverk på nya bärbara. Den blir min, så då kommer jag kunna blogga mer ;) Tänkte fixa photoshop så jag kan göra inläggen lite snyggare vad gäller bilder och så. Då blir det nog roligare för er att läsa oxå =) Jag tycker själv det är roligare att läsa en "snyggare" blogg. Men vi får väl se hur jag kommer lyckas. Linda du får väl lära mig grunderna ;)

Nä, film var det! Egentligen är det ju vid dessa tider man ska fixa med nödvändiga saker. Det är väl så dom flesta gör som får någonting gjort! Men det lockar inte just nu. Nu vill jag bara ta det lugnt medan han sover.

En skål kanske vi kan se framemot v 6 i åre! Det ska bli så kul!



Kommentarer
Postat av: Linda

Jag ska lära dig ALLT jag kan om både photoshop och picasa ;D



2009-01-16 @ 15:49:07
URL: http://lindzanengman.blogg.se/
Postat av: pinglan

HRM. Host! Pinglan behöver också hjälp med att fixa en snygg blogg. Säg till när jag får hjälp:D Hehaho!

2009-01-16 @ 16:16:34
URL: http://pinglanm.blogg.se/
Postat av: Linis

Hmm klart det ska bli en massa skålar v6 :)

Vissa får dock skåla i alkoholfritt.. hmm!



Hoppas det går bra med hyllorna!



Kramis

2009-01-17 @ 16:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0