Best night ever

Inatt tror jag Eric tog rekord!! Han somnade vid 20 tror jag.. Sen låg Ms pappa inne i samma rum och kollade på TV. När jag kom in vid 22 tiden hade Eric vaknat så han hade gett honom välling.. Jag tänkte no, nu kommer han vakna tidigt och vill äta!! Jag la mig bredvid honom på golvet.. Sen vaknade han till runt 04 men somnade om fort.. Sen vaknade jag vid 08 av att M tog honom, och DÅ fick han välling. Alltså från kl 22-08 = 10 TIMMAR!!! Great!!!

Idag tog jag och Eric en promenad på förmiddagen, han fick gunga lite och sen somnade han. Va ute över en timme. Direkt efter promenaden så åkte vi till stan med Hannan och hennes systrar. Eric sov vidare lite.. På stan käkade vi lunch. Sen blev det lite shopping på rea, köpte 2 skor till Eric. Och en tunika/skjorta till mig på Rut m.fl för bara 49 kr. Även en concealer (Kanebo) på Åhléns.

Eric har fått nåt slags torr-eksem på benet, köpte en hydrokortison-kräm som jag tänkte smörja lite med, hoppas det går bort. För det har blivit lite mer på senaste tiden..

Ska väl käka nån middag här sen kanske gå bort till Hannan och umgås.

Trevlig fredag!

Kommentarer
Postat av: Linda

Oj oj.. det tar sig :)



Själv ska jag göra iordning klegg här hemma till oss. MUMMMMMMMMMMSSSS!



Pöss o hej

2009-01-02 @ 18:10:01
URL: http://lindzanengman.blogg.se/
Postat av: EB

Vad skönt att han kan sova.

När kommer ni till Svall då?

Längtar! Kram

2009-01-03 @ 01:23:18
Postat av: Lotta

Det tar sig sa.......

Lilleman har väll kommit på att mamma ska jobba snart.

Bon sover ännu mer här hemma i huset, jag funderar på vad är haken? Ska det va så lätt att ha barn?

Härlig fortsättning!

2009-01-03 @ 20:53:47
Postat av: Lotta

Det tar sig sa.......

Lilleman har väll kommit på att mamma ska jobba snart.

Bon sover ännu mer här hemma i huset, jag funderar på vad är haken? Ska det va så lätt att ha barn?

Härlig fortsättning!

2009-01-03 @ 20:54:12
Postat av: alexandra

I looove Rut m.fl i Femman!

2009-01-03 @ 23:45:33
URL: http://mama08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0