Första dagen avklarad!!

Skönt! Det gick jättebra på inskolningen. Jag tror han kommer trivas där. Bra fröknar och jättefina lokaler! Han lekte med lego och åkte rutshkana mest =) Vi gick även in på stora avdelningen och kikade. En tjej och en kille höll på med massa klossar och Eric började direkt att göra samma sak som dom! Haha, jag sa det att han kanske ska börja på stora avdelningen på en gång ;)

Imorgon får nog M gå själv. Jag tänkte följa med på onsdag, då skulle han få stanna och äta där. Idag måste jag börja märka alla kläder. Tänkte ta med imorgon och lägga i hans låda =) Även ta med blöjor så att allt finns där när han börjar på riktigt.

Det var lugnt på jobbet oxå, lite program som inte funkade. Men det är ju alltid nåt som ska strula första dagen. Gjorde inget speciellt utan kollade programmen och läste lite info. Imorgon ska jag börja göra några ärenden =) Och hoppas att telefonen funkar.

M kom och hämtade mig, sen åkte vi upp till pizzerian och hämtade Eric som hade fått vara kvar med pojkarna. M blev kvar där ett tag och vi åkte hem. Nu har vi nyss ätit spaghetti och köttfärssås och jag har hunnit städa undan i köket. Känns skönt att komma in i rutiner på riktigt nu =) Eric har fått pyjamas på sig så han är färdig att sova när han vill. Ska få lite gröt strax innan 19 sen hoppas jag att han somnar. Han hade inte sovit så länge mitt på dagen.

Resten av veckan är det fullt upp! Kaos ;)
Tisdag: Vi är 6 tjejer ska på bio
Onsdag: Övertid på jobbet
Torsdag: Till Jossan och Tilly och käka
Fredag: Jag och M ska på bio
Lördag: Party med några tjejer
Söndag: Ev träffa Malin, Ms mamma kommer

Hos Lina förra veckan

Kommentarer
Postat av: Sara

vad kul att allt gått bra idag..både dagis och jobb =)

2009-01-19 @ 20:09:25
URL: http://acidangel.bloggagratis.
Postat av: Eva

har du hunnit märka ngt ännu (hihi)??????????

2009-01-19 @ 21:05:05
Postat av: EB

om du mailar ngt dagtid skriv till jobbet men efter 14.00 till hem-mailen

tro om du somnat

du har inte svarat på sms



2009-01-19 @ 21:06:59
Postat av: E

hunnit märka kläder menar jag alltså

2009-01-19 @ 22:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0