Fullt upp

Ja det har det varit här ikväll. J har varit här och dragit massa el i badrummet. En sladd till tvätt- och torktumlare bara som måste förlängas. Det får bli nästa gång. Sen kan T göra klart rör- och vattenjobbet. Sen är det klart =) Hoppas det blir i veckan eller nästa! Längtaaar!

Vi har även förpackat matstolen (bloom fresco) jag har sålt, det var hyfsat knöligt. Synd att jag inte behöll kartongen. Men oftast vill man inte ha massa "onödigt" kvar som tar plats tänker man.

På lunchen idag träffade vi Elena. Vi åt på charm. Fick även träffa lilla Emma då hon självklart vaknade precis när Elena fått sin mat ;) Dom är ju bra på att tajma sånt! På söndag ses vi igen då jag ska på Me&I party hos henne.

Och efter jobbet så åkte jag till en tjej här i Bosvedjan på massage. Hade fått presentkort av mamma i julklapp. Eller jag och M fick bestämma vem som skulle gå, och jag "erbjöd mig" ;P Åh va skönt det är! Måste komnma iväg oftare. Vi har ju sån tur att vi kan få massage på jobbet oxå. Fast iofs, lite ont gör det ju såklart. Jag hade ganska många knutar i ryggen!

Eric har varit hemma från dagis idag igen. Dom va in på vårdcentralen i förmiddags och han hade fortfarande öroninfl. Eller nu var det nog lite värre, en infektion av nåt slag. Så han fick en ny medicin som ska tas i en vecka. Stackarn.. Hoppas han kan bli riktigt frisk sen!!

Nu har jag precis satt mig här i soffan. Kikar lite på Bonde söker fru bröllopet.
Sen blir det nog sängen ganska tidigt!

Hears!

Kommentarer
Postat av: halaa

din pojkvänfyller år och du drar på massage utn honom hahaah crazy girl

2009-01-27 @ 00:08:34
URL: http://halaa.blogg.se/
Postat av: Josephine

Vilket lyx med massage!! :) Vi ses im! Ge E en puss på örat från oss! Kraam

2009-01-27 @ 15:30:13
URL: http://joxzephine.blogg.se/
Postat av: Josephine

Vilket lyx med massage!! :) Vi ses im! Ge E en puss på örat från oss! Kraam

2009-01-27 @ 15:30:16
URL: http://joxzephine.blogg.se/
Postat av: E Margareta

T = rörmokaren kan göra sitt nu innan elektrikern kommer tillbaka.

Men då T kommer måste du säga exakt var de båda ska stå!!!!!!!!!!!!!

2009-01-27 @ 19:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0