Helt slut

Nu är jag trött! Orkade inte jobba över idag heller.. Jobbade bara till 16.20 ungefär.

Eric åt aldrig på dagis idag, det skulle bli imorgon istället. Typiskt! Jag som hade velat vara med då... Men då blir det pappa och Eric som får kirra det. Jag kommer inte vara med nu tors-fre. Det gick bra idag igen.. Fast så länge man själv är där så vill han ju gå till en när han ser oss. Men jag tror det kommer gå bra även när vi inte är med.

Efter jobbet gjorde biffar, blev inget igår så jag gjorde det idag istället. Så får det bli kyckling en annan gång. Har inte hunnit städa undan i köket så det ska göra innan jag lägger mig.

Nu tänkte jag kika runt lite och sen se på Andra Avenyn. Missade avsnittet igår.

Eric somnade precis för en stund sedan. Och Momme har sovit i över en timme. Han är ju inte van att kliva upp tidigt så han har varit trött den här veckan. Men det är ju synd att han sover nu, får då kommer han ju lägga sig sent igen och då blir det ju samma sak varje dag. Att han blir trött på eftermiddagen. Aja..

Jag är oxå trött som sagt, men man kan faktiskt hålla sig vaken lite för att lägga sig i tid istället =P

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0