Känns bättre

Trots irritation och en trött start på dagen så känns det nu bättre! Jag fick sova 1,40 h och jag hade öronpropparna i. Skönt skönt! Men visst hade det fått varit skönt att få ligga kvar lite längre ;)

M gjorde pyttipanna som vi nyss ätit. Eric sover på madrassen och Linda är på väg hit. Solen skiner så det gör ju sitt till att man ska känna sig piggare!

Får väl se hur Eric känns sen, kanske tar en liten promenad. Han har fortfarande över 39 i feber. Har försökt ringa sjukvårdsrådg. men det var bara upptaget. Vi väntar väl och ser hur mår under dagen. Han har inte fått alvedon sen igårkväll så jag kanske ger en till beroende på hur han mår när han vaknar.

Promenad i gbg
  

Nu kom Linda! Time to be social! We have a mission!

Bye

Kommentarer
Postat av: "Morbror Bertil"

Hej Lotta!

Kristina tipsade mej om din blogg, som jag just har läst, alla sidor. Roligt.

Vi hade bara 12 grader i Chiang Mai imorse, men nu är det säkert 25 så här strax runt 19.

Om jag fattar bloggarna rätt så är du i Gbg och Klas har tydligen fått tag på en lgh. Hälsa honom så mycket

Molle Bert (som Klas kallade mej när han var liten.)

2009-01-12 @ 13:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0