Lite svar

Tja tja!
Nu har vi nyss ätit, lite buffé hos Hannan.. Pizza, kyckling o ris, sås, sallad. Mkt mätt nu!

Jag tog en sväng på stan själv idag, Hannan orkade inte. Jag tänkte först bara gå ut en sväng här när Eric skulle sova. Men tyckte det var för kallt för att bara promenera omkring, så då åkte jag till stan. Köpte mina saker på Åhléns och 2 cheeseburgare. Eric sov bara 40 min ungefär så jag åkte tillbaka rätt snabbt.

Nu är jag hos Hannan, hennes mamma och systrar är oxå här. Vi ska se Pineapple Express sen!

Fick oväntat "många" kommentarer på förra inlägget, kan ju svara på några här då ;P
'
Stefan W: Hej! :) Kolla gärna in mitt nya inlägg om "De mest trogna fansen" och bidra med din åsikt!
SVAR: Nej tack

Marielle: Hej! Trivs du där du bor? :-) Kram
SVAR: Ja (Undra om du läser svaret?)

Lisa: Hej! Kolla in min fotoblogg, värd ett besök:) Tack!
SVAR: Tack, men nej tack.

Funderade på att försöka skriva ett inlägg varje gång jag sätter mig vid datorn =P För att se hur ofta jag sitter.. Men vi får väl se, lär inte orka det =P Och inte varje gång man hinner sitta så länge att man kan skriva heller.

Sitter ni ofta vid datorn? Eller blir det oftast en bestämd tid varje dag?? Jag sitter nog lite för ofta, ska försöka dra ner på det..!  

Trevlig kväll


Kommentarer
Postat av: Frida

Jag sitter nog lite för mycket nu för tiden kan jag erkänna, fast verkar aldrig göra nåt vettigt. Blir oftast kl 20 då T somnat, eller då han sover på dagarna. Blir mest datorn för man orkar aldrig se klart nåt på tvn, eller så vaknar T mitt i ett spännande program, så då var det ändå skit samma. Hehe. :)

2009-01-04 @ 20:37:46
URL: http://bsomibaby.blogg.se/
Postat av: Lotta

Hihi, du har underbar humor.

Sånna dära tråkiga kommentarer borde det va spöstraff på..=)

Hinner lite då och då att sitta vid datan. Det blir en längre stund när Bon sover för natten.

2009-01-04 @ 21:21:45
Postat av: pinglan

Fniss! Jag tvivlar på att de läser svaren! Haha! Snacka om att vara ute på läsarfiske! Om de provar att skriva en intressant blogg, så kanske de kan få många läsare utan att spamma?:P

2009-01-04 @ 21:40:22
URL: http://pinglanm.blogg.se/
Postat av: pinglan

Meh? Är det nåt fel på blogg.se?! Kommentarerna försvinner lite hipp som happ, å sedan kommer de tillbaka, fast nu vet jag inte om den kommentaren jag skrev kommer tillbaka, men jag hoppas det... Fast jag minns inte vad jag skrev, jag är ju senil, som du kanske minns. Nu svammlar jag...

2009-01-04 @ 21:42:08
URL: http://pinglanm.blogg.se/
Postat av: pinglan

Se där. Den försvann, men kom tillbaka när jag skrev en till kommentar!

2009-01-04 @ 21:42:47
URL: http://pinglanm.blogg.se/
Postat av: Therese

vilken fin blogg du har !:) kika gärna in hos mig coh skriv en rad eller två. http://theresemansson.blogg.se

2009-01-04 @ 21:50:11
URL: http://theresemansson.blogg.se/
Postat av: Linis

Ta och kom hem nu så vi kan umgås!! :)

Kör försiktigt! Kram

2009-01-05 @ 08:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0