Lucky day!

Va till ikea med mamma förut idag. Vi gick först förbi fyndhörnan. Och vad ser vi där? JO, 3 st expedithyllor fast mindre. Bara 4x4 fack, men det blir kanon! Två vita och en svart/brun fanns det. 149 kr st för dom vita och 159 kr för den svarta. Dom haffade vi snabbt! Sen skulle jag kolla lådorna, men dom jag ville ha fanns inte. Så det fick bli ett par andra rosa. Allt som allt med hyllor och 4 lådor blev det bara 755 kr. Istället för 899 kr som bara stora expedithyllan skulle kostat! Nice!

  

Linda kom hit, nu behövde hon ju bara hjälpa till och sätta ihop lådorna. Skönt! Vi har käkat tacos och Eric har fått lekt lite med sin favorittant! ;)

Han nattades vid 19 och det tog bara 10 min! Skönt. Men nätterna har varit dåliga sen vi kom hem från gbg, han har ju varit sjuk hela tiden. Men nu är han bättre så inatt blir det nog lite jobbigt att komma tillbaka till ingen mat igen. Men jag ska ju börja jobba på måndag så jag måste fixa till det. Det borde inte vara SÅ svårt att få till det eftersom det gick bra sist. Han sov ju bra i gbg oxå många nätter!

Linda har åkt hem och jag ska surfa runt lite innan jag hoppar i säng!

Hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: Linis

Kul med shopping!! Tacos lät inte heller helt fel! Vi får ta och ses nån dag.. och förresten kan vi ju gå och luncha massor när du börjar jobba.. vi sitter ju grannar :)

Kramisar

2009-01-17 @ 20:25:40
Postat av: Sara

spännande spännande...Ska M skola in Eric eller har ni börjat inskolningen redan? Tänkte eftersom du ska börja jobba nu?? Ja, jag har märkt alla Emmys kläder tror jag..T.o.m mockasinerna =)

2009-01-17 @ 20:57:51
URL: http://acidangel.bloggagratis.
Postat av: Lotta

Så underbart kul att kalla sina vänner tant..=)

Tom Bons faster som bara är 21 är tant hela dan..=)

Ska ev köpa sånna dära hyllor med, vi har en jättevariant som vi har lpskiver och cd i.

Jäklig att skruva ihop och eftersom den väger över 100 kg (vi har dörrar på den med) så fick de skruva isär den.

Just nu står den i delar och bara skriker sätt ihop mig!!

2009-01-17 @ 21:06:16
Postat av: Lotta

Jajustaja, Bon sov också dåligt när han hade feber. Han sov liksom bara när ipenen verkade, när den var ur kroppen bara skrek han..

Hoppas eran lilleplutt blir fort frisk!

2009-01-17 @ 21:09:47
Postat av: Anonym

Kul med tvätten som låg utanför maskinen idag.

Men nu hänger den på tork.

Håller tummarna för ert badrum nästa vecka snart...........

Fikade hos Gertrud ikväll.

2009-01-17 @ 23:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0