Mysig kväll

Idag efter jobbet gick jag in till stan och lämnade igen ett par skor, så då blev jag 500 kr rikare igen ;) Men köpte ett par andra, fast på rea på H&M för bara 40 kr. Lite glittriga ballerinaskor. Kan vara kul att ha finare i sommar om man inte orkar ha klackar.

Efter staden gick jag upp till Lina. Sen åkte vi till Jossan! (Va meningen att Eric skulle följt med, men det blev inte så i sista sekund, han åkte med farmor till sina tremänningar). Jossan hade gjort SUPERGOD plankstek! Tack tack!! Så vi käkade och surrade på, Lina och Charlotte var oxå där. Sen blev det bullar och kaffe (dricka för mig) i soffan och mera surr! Mysigt med en tjejkväll sådär i veckan! Vardagslyx ;) Har knäppt kort på goda maten men den får jag visa sen, orkar inte hämta kortet för att ladda upp.

Nu har jag nyss betalat alla räkningar, tråååkigt! Va glad där ett tag när jag fick mer pengar än jag trodde den här månaden. Både FP och lön.. Men det varade inte så länge =(

OJ!! Såg inte att klockar var så mkt (!) Jag brukar ju lägga mig vid 22.. Nu måste jag kolla igenom några bloggar, en snabbis bara ;) Sen SOVA!!

Ny dag imorgon.. Och den här veckan blev lika bokad som förra. Imorgon ska vi hälsa på en tjej i föräldragruppen som fått en till liten bebis. Och på fredag ska jag träffa Malin och Sara sen ska vi till Ms kusin.

Måste träffa Tulay oxå!!! Inte träffats på LÄNGE! Saknar er!

Hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: pinglan

Åsså måste du träffa MIG snart;)Aj miss jo!

2009-01-29 @ 00:03:35
URL: http://pinglanm.blogg.se/
Postat av: Linis

Tack för igår.. vad mysigt vi hade!

..och jättetack för halsbandet glaad

Finns bilder på min blogg!!



Ha en bra dag! Kram

2009-01-29 @ 07:32:32
Postat av: Erika

Tittar in...lämnar ett avtryck =)

Så fint halsband du köpt åt Lina, fick du tips av mammsen min (Anki Östlund), hihi....

Va tyckte du om hennes med alla barnbarnen =P

Ha det bra

2009-01-29 @ 18:27:36
URL: http://mammamuratovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0