Nya tag

Inatt fick jag sova och M tog Eric. Men han gjorde ett försök vid 03-tiden att jag skulle ta han! No no, jag ville gärna få sova efter 3 nätter! Tänka sig att det inte fick bli en hel natts sömn i alla fall =P Men jag är utvilad.

Vi har fått en tid på bvc idag. Han är rosslig i halsen och vi ska kolla öronen. Han är fortfarande varm oxå. Säkert bara nåt virus så man får vänta ut det. Men skönt att kolla upp!

Ikväll ska jag äta middag med Linda och Lina hemma hos Lina. Det ska bli trevligt! Jag och Linda har gjort en bloggdesign till Lina som vi ska justera lite =) Eller ja, jag har väl mest varit med och bestämt vart saker ska vara och så ;) Linda som gör jobbet! Hon har blivit jätteduktig! Finns ju hur mkt som helst att välja mellan. Blir lite sugen på att göra om min oxå ;) Så ikväll blir det Lx3!

Annars står inte mkt på schemat. Hoppas att Eric hinner vila upp sig så vi kan gå på dagis som planerat på onsdag.
Just ja! Måste ju ringa dit idag!! Dom har inte hört av sig så jag har ingen aning om när vi ska vara där.

Jag har städat lite i köket, men det blir då aldrig HELT klart. Köket har blivit stället där skrot av alla möjliga slag hamnar =/ Inte så snyggt! Jag måste ta och rensa i alla lådor oxå i veckan.

Det var faktiskt skönt att få sitta i babybjörnens babysitter! =D Gbg..


Kommentarer
Postat av: malin

Vi måste verkligen ta och ses i veckan, måste bara hitta en bra dag. =)



kram

2009-01-12 @ 10:23:54
URL: http://mnordstrom.bloggagratis.se
Postat av: MariaD

Ha,haa, vilken häftig! Är det lika härligt gung som det verkar:))

2009-01-12 @ 11:12:09
URL: http://mariad.blogg.se/
Postat av: Linda

Vilken cool! Sån skulle man haft ha ha =)

2009-01-12 @ 11:23:43
URL: http://lindzanengman.blogg.se/
Postat av: Sara

men vad trist att han inte blir bättre =/ Ja, klart vi ska ses nått..När börjar du jobba föresten?? Kram

2009-01-12 @ 14:11:44
URL: http://acidangel.bloggagratis.
Postat av: Linis

Men vad jobbigt att han inte är piggelin än, hoppas han får penicillin så det vänder!!



Vi ses ikväll.. såg du förresten att det var en dödsolycka vi åkte förbi igår.. gud vad läskigt.. vi som tyckte det såg ut som nått litet bara!!!



Läs...



Man omkom i singelolycka

Västernorrland 12 jan 11:58



En 68-årig man omkom i en singelolycka på E4:an vid Bredsand söder om Sundsvall på söndagskvällen. Hans bil körde av vägen och landade på taket. Mannen var död när räddningspersonal kom fram, uppger SR Västernorrland.



2009-01-12 @ 14:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0