Oops

Jag som inte skulle shoppa så mkt denna resa.. Råkade få med mig nån kasse idag oxå!
En volangklänning jag köpte på Vero Moda för ett tag sen men lämnade tillbaka, fanns nu här på 50 % så jag betalade bara 150 kr. Då kunde jag inte motstå ;) Fanns även en jättefin kuvertväska.. ALLT va på 50 % i butiken. Är en butik med lite blandade märken. Köpte även ett halsband på Kicks som var på rea, 45 kr. Och tillslut 3 för 2, bodysar till Eric i stl 92 så han har lite längre fram, från Lindex. Blev även lite käk på donken..
 
Ikväll blir det väl till att umgås hos Hannan igen =) Alltid trevligt att vara där och bara hänga.. Finns ju inte så mkt annat att göra på kvällarna heller =P Oftast spelar vi spel, ser på film eller bara snackar..

Så så ser väl våra dagar mest ut här, shopping och umgås =)

Hoppas ni har en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du pratat med Klas?

2009-01-03 @ 19:57:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0