Photoshop

Jepp nu har vi snart photoshop på den bärbara! Linda sitter och installerar lite annat på den oxå =) Kul kul. Jag har bakat så hon får lite gott i magen som tack ;) Just nu sitter hon i köket och bloggar och jag här =P

Känns inte som att det händer så värst mkt på dagarna nu iom att jag jobbar. Så det har jag gjort idag. Mest varit på utbildning. Fräschat upp minnet lite så jag kan hoppa in på telefon igen. Va tillbaka till frissan en snabbis efter jobbet. Jag ville ha lite mer slingor i utväxten, så det fixade hon! Nu är jag mer nöjd =) Hann även slinka in en sväng på Din Sko. Där följde 2 skor med hem, MEN jag ska faktiskt lämna tillbaka ett par. Köpte ett par svarta pumps på rean och dom behåller jag. Sen kom M och hämtade mig.

Vi hämtade upp farmor och Eric som var hemma. Sen åkte vi till Birsta en snabbis, köpte present till Ms kusin som fått barn för ett tag sen. Ska hälsa på senare i veckan. Efter det gjorde vi ett besök på IcaMaxi.

M fyllde år igår, men jag har inte köpt något. Han vill inte ha något och jag kommer inte på något själv. Så jag ska bjuda han på middag eftersom vi ska ut och äta på lördag med några vänner.

Imorgon ska jag och Lina till Jossan på middag. Det ska bli trevligt. Kul att få se nya lgh oxå! =)

Nu ska jag kika runt lite sen lära mig lite om det Linda installerat!

Trevlig tisdagskväll mina vänner!

Gammal bild på oss, sthlm 06?

Kommentarer
Postat av: Elin

hej! hur känns det att jobba nu? trist att Eric är sjuk igen.. vet väl vad man har att vänta sig då Nova börjar till veckan! ;-)



Jo jag ringde dagis idag där Nova ska börja och det var ju samma för oss att dom inte visste att hon skulle börja där, jag tycker det är riktigt dåligt!! Visst är det samma tant på kommunen som har hand om dagisen här och där ni bor, börjar på E.. ;-) stämmer det? flummigt verkar det vara!



ha en bra kväll!

2009-01-27 @ 19:59:47
URL: http://novasplace.blogg.se/
Postat av: Josephine

Jaaa... det blir så mys att ni kommer im. Men lghten är lååångt ifrån klar! Förhoppningsvis får jag ner lite mer grejjer med anders på fredag! Jasså? så ni ska ut & äta på lördag! Va trevligt! ;) Hoppas ni får det trevligt då! :) Ses im! Kraaam!

2009-01-27 @ 21:28:17
URL: http://joxzephine.blogg.se/
Postat av: Sara

vid 15tiden passar mig utmärkt.=)

2009-01-28 @ 12:56:55
URL: http://acidangel.bloggagratis.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0