Trött

Sitter och väntar på att M ska "vakna på riktigt" nu så jag kan få gå och lägga mig igen. Eric har varit ledsen myket inatt. Jag har fått sitta upp i sängen eller hamnat i konstiga ställningar för att han ska kunnat få sova lite i alla fall. Så det har inte blivit så mkt sömn om man säger så. Runt 06 fick jag gå upp och sätta mig för Eric kunde inte sova nere längre.. Men M han är ju jättetrött och orkar inte kliva upp än. Suck! "Jag gnäller ju bara".

Idag ska Linda komma hit en sväng. Kul med lite sällskap! Och ikväll kanske jag ska träffa Lina en liten stund.

Eric ligger på madrassen nu... men ingen idé att lägga sig och vila för då blir man bara tröttare när han vaknar till.

NU klev M upp i alla fall... Då går jag och lägger mig strax igen.

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0