Vad gör ni

Sitter hos Hannan.. en till kusin till M är här med 3 av hennes barn. Barnen spelar Wii och jag surfar runt lite.
Kommer inte på adresserna till alla bloggar jag läser, sen ibland kommer man på en till adress och då finns det mkt att läsa ;) Kommer finnas mkt när jag kommer hem att läsa hoppas jag, man vill ju inte missa något ;P

Eric är kvar hos farmor, sover förhoppningsvis. Jag är rätt trött oxå.. Kanske inte stannar så länge ikväll.

Imorrn ska vi till stan igen, kom ju på att jag har presentkort på Åhléns och det använde jag såklart inte när jag köpte concealern =/ Men finns det kvar imorrn ska jag köpa en till + foundation, Kanebo. Det var 2 produkter för 300 kr. Den va faktiskt bra! Och man är ju rätt mörk under ögonen nu för tiden ;) Fast jag orkar ju inte sminka mig så ofta, men nu när man börjar jobba måste man kanske se lite bra ut i alla fall =)

Bilder www.soderfin.se

Hörs imorgon dear readers!


Kommentarer
Postat av: Linda

Va fasen, hur mycket presentkort har du människa? Tycker du har presentkort hela tiden.. ha ha..



Ja jag förväntar mig ju att du är snygg o fräsch när du börjar jobba igen ;)

2009-01-03 @ 23:50:14
URL: http://lindzanengman.blogg.se/
Postat av: becca

söt unge :)

2009-01-03 @ 23:53:56
URL: http://brunettbecca.blogg.se/
Postat av: EB

Är fortfarande jätteförkyld, inte kul alls.

Kallt är det i Svall nu så det går bra att sitta inne o nysaa.

Har du pratat med Klas?

När åker ni norrut?

Varför svarar du aldrig på ngt?

2009-01-04 @ 01:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0