Britney närmar sig

Idag har vi varit på Gröna Lund hela dagen lång. Jag åkte 5 karuseller, hade åkt fler om det inte var sån jäkla kö (!) Men jag tyckte faktiskt inte att någon var särskilt speciell, Insane va spännande i 1 sekund.. Jag vill att det ska gå FORT FORT och snurra MYCKEEET! =D Vet inte vad jag ska åka! Får söka mig till något annat land ;)

Nu håller barnen här på att somna, dom gnäller till lite från varsitt rum. Men Elias är rätt duktig på att somna själv. Men ganska skönt med ett barn ;) Man blir ju verkligen bortskämd ju äldre dom blir.

Har pratat lite med Eric i telefon, han är så söööt. När man säger "Hello" till honom, så låter han så himla rolig och säger tillbaka "Hallooj".. Längtar tills jag kommer hem på tisdag! Bara två dagar kvar nu! Men han har det bra med pappsen, idag hade dom varit på Drakborgen och härjat runt.

Ikväll blir det film och chips, tog även med några av mina kakor jag bakade =)

Får se om det blir en stadstur imorgon, vet inte hur och när jag ska träffa tjejerna. Får ta och ringa Linda sen! Ska bli riktigt kul att se få se Britney i alla fall =)

Nu ska jag hämta hit gottat och vänta på att Tulay har fått Elin att somna..

Hoppas ni haft en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ha ha ja han är supersöt när han säger "halloj" tillbaka :) IMORRN SMÄLLER DET! Hörs imorrn. Pöss

2009-07-12 @ 22:48:43
URL: http://liensa.blogg.se/
Postat av: Hannah

Åker oxå till sthlm på Tisdag, när du kommer hem :)

Ha så kul på Brittan. Sms:a gärna så jag får höra.... KRAMIS

2009-07-12 @ 23:18:54
Postat av: fannyh

Gjort idag då :)?

2009-07-13 @ 01:12:56
URL: http://fannyho.blogg.se/
Postat av: fannyh

Gjort idag då :)?

2009-07-13 @ 01:12:57
URL: http://fannyho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0