Mycket att berätta

Ja, egentligen har jag rätt mkt att skriva om. Men orkar fasen inte... Får ta det när jag har lust helt enkelt. Tills dess så går bloggen på lågvarv.

Håller på för fullt att fixa och dona här hemma. Idag var mamma snäll och tog Eric så vi fick lite gjort. (För att göra en låååång historia riktigt kort; det blev ingen husförsäljning så vi bor kvar och försöker än en gång att få livet att gå ihop tillsammans. För dom som nu visste att det tog slut mellan oss igen. Det går bra =) Men utan familjerådgivning hade det nog inte gått lika bra. Så det kan jag starkt rekommendera om man även bara har "små" problem. Bättre att gå dit i tid än att göra det när det tagit slut redan som vi gjorde. Men det funkade ju det å ;) Så det fortsätter vi med. Berättar mer om detta när jag får mer skrivlust som sagt.

Ska visa massa bilder på hemmet sen när vi får mer ordning oxå.. Många projekt på G nu. Det går sakta men säkert framåt! Tänkte fixa en ny kategori till det när jag har dom första bilderna.

Kom på en jäkligt bra (och billig) stövelförvaring idag =D Eller kanske man ska säga "stövelupphållning" snarare. Det visar jag oxå en annan dag ;) Har även kirrat perfekt förvaring till lågskor! Jäkligt nöjd! Bilder på allt kommer när det är klart.

Nu ska jag gå ner till Ms dator som vi (han) installerade idag och kolla på gamla kort och länkar som jag inte kunnat se på länge!

Ha en bra kväll!

Smaka. Smaka igen.. Hallå!? Vill du inte ha mer?
  

Teddy får åka. Mysigt. Min solstråle.
  

Kommentarer
Postat av: halaa

han är såjävl söööööt. haha saknar honom

2009-08-01 @ 20:49:56
URL: http://halaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0