Vilken härlig kväll

Eric somnade för bara en stund sedan, tog bara drygt en timme för honom att somna =/ Blev övertrött så då kan det gå så. Vi hade en mysig kväll i alla fall. Tog drygt en timme att gå ner till stan, Eric ville inte sitta i vagnen hela tiden annars hade det gått fortare. Vi skulle bara ta en drink på Invito sen gå och äta på något annat ställe men vi blev kvar och käkade där oxå. Hur härligt som helst att få sitta ute i solen!! Sen tog vi bussen hem, klev av vid City Gross och handlade lite innan vi gick hem. Så nu trycker jag i mig Geisha och popcorn =P

Dagen har varit härlig oxå. Imorse gick vi ut alla tre, fixade på baksidan. Klippt busken och gräsmattan och börjat tagit bort blommor i rabatten. Förhoppningsvis ska pappa hinna bygga en altan här nere i sommar, hoppas hoppas!

Spenderade även 2 h på drakborgen, där var det full rulle! Eric blev alldeles blöt av svett! Han hade inte ens tid att sitta ner och äta en glass. Min lilla vilding!

Ska försöka orka ladda upp lite nya bilder i dagarna, finns några söta på Linas lilla Vide som ni ska få se =)

Tillsvidare kan ni få se någon bild från sthlm som jag snott från Linda ;)

  

Kommentarer
Postat av: Tulay

Men åååååh, jag trodde du skulle skriva nåt speciellt. D lät så på dig när vi pratade.

2009-07-17 @ 22:22:43
URL: http://tullisen.blogg.se/
Postat av: Linda

Vilken härlig dag ni verkar ha haft. Mysigt! :)

2009-07-17 @ 22:50:38
URL: http://liensa.blogg.se/
Postat av: mormor

Åh vad roligt att ni haft kul tillsammans.

Promenaden till stan lät härlig.

Till veckan blir det blåbärsskogen med mormor

och kanske bilturer i nya bilen, Forestern.

Kram

2009-07-18 @ 13:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0