Dag 1

Är förbi ;)

Ok, jag ska erkänna. Jag har inte ätit nyttigt idag! Men målet för denna vecka var ju inte strips. Blev lunch från donken, fast med morötter istället för strips. Nu har vi nyss kommit hem från stan, blev middag på Oscar. Hur härligt som helst på uteserveringen! Skönt att det är varmt in på kvällarna nu oxå. Där klämdes det även ner en efterrätt.. Men man ska ju kunna äta gott ibland oxå. Det är bara motionen som måste komma igång!

Så idag har jag ätit
Frukost: Pulver
Lunch: Hamburgare, morötter, cola light
Middag: Grillspett, potatisgratäng, bea, kladdkaka med grädde och bär

Inget mellanmål, det är viktigt. 5 "mål" mat om dagen är väl bra att sikta in sig på.

Tänkte klippa gräsmattan idag för att "träna" lite. Men det har inte blivit av. Grabbarna är fortfarande ute så jag kanske ska passa på nu!? Ska gå ut en snabbis i alla fall. Eric åker runt på sin spark-mc..!

Eric lyxade till det med dipp här om dagen. (Eller Linda kanska jag ska säga =P)

Kommentarer
Postat av: Frida

Hehe du är rolig du! :) Jag har också pulvrat en del, vad använder du?



Ha det bra

2009-06-01 @ 20:01:12
URL: http://bsomibaby.blogg.se/
Postat av: Lotta

Hihi, precis sådär sitter Bon med när han äter strips och dipp.

Snacka om fingerfärdighet.

Söt han är lilleman!

Här är det Kent som klipper gräset, jag, Bon och Freddie tittar glatt på...=)

Fast Kent tycker det är kul.

2009-06-01 @ 20:53:24
URL: http://lottapluskentlikamedbon.blogg.se/
Postat av: josephine

Meeen... sluta banta nu din snyggis! :) Nu är jag tillbaks och bloggar. Bah såru vet! ;) Kan du träffas på tors el fre kväll? Vill umgås lite innan vi flyttar! :) Kraam

2009-06-02 @ 22:02:49
URL: http://joxzephine.blogg.se/
Postat av: EB

kom ihåg att det är bra procent på converse på ellos

2009-06-02 @ 22:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0