Hälsomånad?

Yes! I think so! Linda läser ju Katrins blogg så jag har kikat lite där =P

Har ju pulvrat en del nu.. Och första gången märktes det faktiskt på kroppen. Vikten kollar jag inte, bryr mig inte om vikt faktiskt utan det är ju kroppsformen man vill åt! Vissa kläder man vill ha osv. Men när man väl börjar äta igen så går man lätt tillbaka och vräker i sig. Det funkar inte i längden. Men visst kan det vara bra att få igång motivationen när man ser resultat i början. Men nu måste jag göra förändring på riktigt. Har några påsar kvar som jag ska dricka upp men sen blir det slut på det.

Jag funderar på att jag måste blogga varje gång/varje dag om vad jag ätit! Får väl se hur väl jag håller det. Men i alla fall tänka på vad jag stoppar i mig. Och försöka röra på mig mer. Som man alltid tänker.

Men JUNI ska vara en start-månad.

Små delmål kan ju vara bra att ha. Kan ju vara vad som helst. Saker man drar ut på eller har svårt att stå emot. Enkla, små saker. Det behöver inte vara nåt speciellt.

Jag har bestämt mig för att denna veckas mål är:
* Skaffa träningskort!
* Inte äta strips

Önska mig lycka till. Eller det behöver ni inte göra, för dessa mål ska jag klara!

Hoppas ni inte blir allt för uttråkad men dessa inlägg kan ni ju hoppa över i så fall ;)

No more this week!


Ska ju inte sluta för all framtid med strips. Men det är denna veckas mål i alla fall. Och självklart ska jag inte äta det varje dag nästa vecka heller bara för att jag får =P Lagom är bäst!

Kommentarer
Postat av: Linda

BRA LOTTA!!! Jag ska peppa dig också!

2009-06-01 @ 10:03:44
URL: http://liensa.blogg.se/
Postat av: Malin

Härligt!! Kanske jag också kan få lite motivation!! Kämpa på!!

2009-06-01 @ 15:44:56
URL: http://malinheldeby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0