Ostisar

Linda var här en sväng på eftermiddagen. Väldigt uppskattat av Eric, han älskar när hon kommer =D När hon va på väg sa jag till honom att Linda kommer snart. Så då sprang han mot dörren direkt! Förstår inte riktigt det där med snart än =) Sötis! Lite farligt att nämna namn sådär för han tror oftast att dom ska komma då!

Vi käkade i alla fall jordgubbspajen som jag gjorde igår. Gott gott! Och Eric blev ju väldigt speedad och glad av att få besök! =) Vi kikade på lite gamla kort, fanns några från en "smalare period" i mitt liv. Ska nog sätta upp nåt kort på kylskåpet som motivation!

Har nyss stoppat i mig massa ostkrokar.... och suttit och kikat lite på H&Ms sida, på alla modell-magar ;) Men ja, det är ju helg. Kommer aldrig komma nånstans om jag ska vara nyttig varje dag! Beställde i alla fall hem 2 t-shirtar till lillen och 2 bas 3/4 toppar åt mig.

Eric kommer älska den =)


Nä nu ska jag hoppa i säng! Faktiskt skönt att det inte varit något planerat i helgen! Bara kunnat slappa och ta det lugnt! Imorgon får vi middagsbesök! Hoppas ni har en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag sökte T-shirten men hittade den inte på affären. Och tur var väl det då du beställt den....

Den röda traktorn är jättefin.

Har du bestämt tid för imorgon??

Kram o god natt! Mormor

2009-06-06 @ 23:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0