Pink is the new black

Härligt väder vi haft idag! Fast tråkigt att det är blåsigt och kallt i skuggan.

Efter jobbet gick jag och tränade. Gick på bandet i ca 25 min sen körde jag i gymmet! Torsdag och fredag blir det oxå träning. Vill inte bli sjuk nu, men jag börjar bli lite snorig. Blir ju alltid så när man sätter igång och tränar tycker jag =/

M hämtade lillen på dagis. Och när jag kom hem stod maten på bordet, wonderful! Kycklingfilé med pasta-gorgonzola. Smakade gooott gott. Räckte även till matlåda imorgon. Lyxigt att bara få sätta sig ner och äta direkt efter träning =)

Efter maten åkte vi ner på stan en sväng. Tog en mjukglass och gick runt lite. M köpte bla en jättefin slipover och jag fick en tröja och hängselkjol. Bild kanske kommer när jag har på mig det nångång =) Sen åkte vi hem igen, plockade undan lite och nattade Eric.

Nu sitter jag här och väntar på att DH ska börja. M är ute och åker hoj en sväng!

Pink is the new black ;) Eric passar jättebra i rosa tycker jag, härligt att få köpa det på några plagg =D Så fint när man är mörk så M passar oxå i det! Här har ni lite bilder från olika tillfällen!











Today:






Härlig dag! Man blir pigg av att träna =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken fin familj du har! =)

2009-06-09 @ 21:14:06
Postat av: Sara

å vilken bra dag du verkar ha haft =) Ja, Eric passar verkligen i rosa ju. Snyggt! Ska bli roligt att träffa er till veckan. Hörs vidare. Kram

2009-06-09 @ 21:34:06
URL: http://acidangel.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

Om du precis kommit igång med tränignen är det jätteviktigt att du äter massor efter träningen just för att inte bli sjuk..

2009-06-10 @ 08:09:15
Postat av: Tulay

Jag köpte en gul gant pike till Elias, o när jag kom hem så märkte jag att gan märket var rosa. Hmm, blev helt förvirrad, för den hängde på killavdelningen. Men tydligen så kan killar oxå ha rosa, hehehe.

2009-06-10 @ 08:21:47
URL: http://tullisen.blogg.se/
Postat av: josephine

Vad skönt att du kommit igång med träningen gumman! Duktigt! & JA! Eric är fin i ALLA färger! :) Puss på er

2009-06-10 @ 08:26:27
URL: http://joxzephine.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja Eric passar jättebra i rosa, men så söt som han är så passar han ju i allt ;-) Ha ha, gulligt när dom matchade varann!

2009-06-10 @ 08:40:23
URL: http://liensa.blogg.se/
Postat av: pinglan

Amira var arg på mig igår, för hon ville att du o Eric skulle komma hit och jag sa nej! :D

2009-06-10 @ 11:54:15
URL: http://pinglanm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0