Lite shopping

Va på stan med Lina igår, så då slank detta ner i shoppingpåsarna:


(måste lära mig hur det blir större)

Eric fick även en ny liten leksak och en mini-mc att leka med i vagnen:


Visar lite annat sen!

Idag har vi varit hos Tulay.. Sista dagen vi träffas på ett tag =( Imorrn går flyttlasset hem till Stockholm. Kommer kännas jättekonstigt!! Vi har ju inte hunnit ses lika mkt nu sen jag började jobba, men vi pratar i telefon oftast varje dag. Och innan dess sågs vi flera gånger i veckan sen vi båda var gravid. Har blivit en av mina bästa vänner! Men jag ska ner till sthlm i sommar så då kommer vi ses. Nu har man ju en anledning att åka lite oftare oxå =) Kommer SAKNA dig gumman och din lilla family! (hehe nästan så man blir lite tårögd nu när man skriver)

Ja just ja.. haha! Idag hämtade jag och M Eric på dagis tillsammans. Han satt på en liten Bobby-car ute. Och när han började se oss så kikade han lite försiktigt. När vi kommit ganska nära, så fort som tusan vänder han om och sparkar iväg för glatta livet ifrån oss! hahahha!! Fröknarna och vi började skratta! Vi gick efter, då klev han av och började springa istället =D Så söööt! Han såg en cykel längre bort "kyckeeel", så han fick sitta där lite. "GunGaaa", så då fick han gunga lite oxå innan det var dax att gå. Tur att han trivs på dagis ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tro mig, jag blev rörd när vi sa hejdå. Det känns skitkonstigt. Jag kommer sakna er så himla mycket. Men jag ska fortsätta ringa dig varje dag, hehehhe. Längtar redan tills ni kommer ner i sommar. Pusspuss

2009-05-28 @ 21:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0