Tidiga kvällar

Hur trött som helst nu, somnade till en liten stund när jag la Eric. Vilket händer var och varannan kväll! Oftast brukar jag inte gå upp igen, så då sover jag från 19-20 vilket är lite tidigt. Har verkligen vitaminbrist skulle jag tippa på. Har köpt "Mivi total plus" som jag dricker när jag kommer ihåg.. Minnet är ju inte det bästa heller! Det jobbiga är att det måste tas i samband med måltid så då glöms det lättare..

Har shoppat en hel del senaste dagarna, både hemma och i gbg! Ska försöka orka att visa lite framöver =) Men nu är det sängen som gäller igen! Hade det bra i Göteborg i alla fall, vi hann med shopping, bio, vila och äta gott! Åt bl.a. en glass som var huuur god som helst. Ska berätta mer när jag kan föra över bilder från mobilen, vette tusan vart usb-minnet (eller vad det är för nåt) har tagit vägen =/

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0