Bakar

Håller på att fixa Rice Crisp tårta tills imorgon. Fast det går sådär med botten =/ den första blev lite tunn så den har gått sönder på en ganska stor bit. Och nu när jag satt in den andra så satt jag ugnen på 220 grader ist för 120 (!!) Så den fick ju genast lite för mkt färg på sig =( Tur att jag inte såg det allt för sent, hoppas den blir ok.

Eric är på Drakborgen med far sin och Issam. Jag ska ta och städa undan lite sen måste jag baka chokladbollar oxå!

Nu kom mamma hit, hon har köpt med sig ett kakfat till mig!

Ska väl vara lite social innan hon åker. Klas och Ilja kommer även hit i helgen =D Va ett tag sen vi sågs, ska bli kul att höra lite om hur dom hade det i USA.

Hears!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0