Köttbullar

Har inte haft tid och ork att blogga så mkt i veckan! Har bla tränat 3 ggr, känns skönt! Sen är det dom vanliga vardagssysslorna som man gjort. Nu har jag nyss nattat Eric, han har sovit i egen säng hela veckan! Och gråter inte när han vaknar på morgonen, utan har börjat gå upp själv. Några nätter helt utan uppvak på natten oxå, lyx!!

Efter jobbet åkte jag ut till Birsta, köpte skydd för sätet i min nya bil. (Begagnad). Börjar bli så slaskigt nu. Sen mötte jag upp M och tog över Eric. Han skulle fixa något till bagageluckan som inte funkar så vi bytte bil. Jag och Eric åkte till IcaMaxi och handlade lite. Sen hem och rullade köttbullar, Eric fick vara med den här gången och det uppskattades! Är faktiskt dålig på att låta honom vara med i köket, det går av bara farten och man vill få det gjort så snabbt som möjligt.

Nu ska vi se Johan Falk, har hyrt dom sista två! Spännande =D Idol får vi se på datorn sen. Lite ostkrokar och cola får slinka ner tror jag allt.

Och imorgon blir det kalas hos Lisa, och där är det alltid massa godsaker!! Kanske jag och mamma kan ta en promenad tillsammans sen =)

Rulla rulla





Kommentarer
Postat av: Eva

Kul att Eric startar sin karriär i köket.

Det blir härliga middagar framöver!

Ses imorgon till kalaset!

36 år blir Lisa,oj oj vad tiden går!

2009-11-06 @ 22:32:08
Postat av: malin

Vad duktig ni är, du har blir duktig på laga mat nu Lotta! =) Om jag kommer ihåg rätt så var det väl inget du gillade förut =P Men det är gott med hemmgjorde köttbullar!



Tror vi måste ta och ses snart igen! =)

2009-11-07 @ 13:42:31
URL: http://mnordstrom.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0