Mobil

Min mobil funkar inte!! Eric duschade imorse och råkade sätta på full sprut, över hela badrummet. Så min mobil blev såklart lite dränkt. Så om någon försöker få ta i mig, kan det bli svårt!

Idag skulle jag tränat, men det blev Donken istället. Great! Jag och Eric åkte till Birsta en snabbis med Linda, gick in på Ikea där Linda köpte lite småsaker. Sen hem igen. Har nattat Eric och det gick rätt bra. Surfat runt lite, och nu kikar jag på DH.

På söndag blir det kalas för Eric! Tänk att han blir TVÅ ÅR (!!) på måndag. Helt sjukt vad fort tiden går! Skickade sms till några idag, har säkert glömt några men då kanske dom läser här. Så kl 15 på söndag för vänner och barn! Kan ju tyvärr inte läsa svar på sms för tillfället. Kl 11 blir det för familjen. Känns skönt att få det mesta avklarat på samma dag =)

Vet någon vart man kan beställa tårta med foto-tryck? Gärna i stan eller birsta. Hoppas jag hinner fixa det bara, annars får det bli någon enklare tårta..

Eric sist när han klippte sig, alltid en hand på huvudet och sa "inte klippa".


Kommentarer
Postat av: Nikita

på bakgården =)

2009-11-11 @ 06:54:40
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha skönt att man inte är ensam om att lägga tiden på annat :)

2009-11-12 @ 19:26:36
URL: http://sandranorin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0