Ny vecka

Sitter och väntar hem grabbarna, M hämtar idag. Känns väldigt lugnt här hemma just nu. Skönt det är att bara åka hem ibland och komma in till tystnad ;)

Igår tog jag mamma och Eric två varv runt sidsjön. Eric somnade efter ett halvt varv fast kl bara var 11. Men han hade vaknat tidigt. Ja sa till han efter en stund, "nu kan du sova lite om du vill". "Nej", fick jag till svar såklart men han slocknade kort efter ;) Mötte även Hanna i spåret så hon vände om och gick med oss en bit på sista varvet.

Sen var vi och fikade hos pappa och Ingalill och efter det middag hemma. Såg sista filmen av Falk på kvällen, den va bättre än näst sista som va riktigt dålig!

Tänkte först träna ikväll men jag skippar det som det ser ut, ska försöka träna tisdag och torsdag. Kanske tar en vagnpromenad innan läggdags.

Nu ska jag passa på att läsa några bloggar sen slänga in en tvätt!

Eric på promenad vid Sticksjön förra söndagen


När vi kom hem


Trevlig måndag gott folk!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Trevlig måndagkväll till dig också och kram!

Har sett en bra film, Maria Larssons eviga ögonblick ikväll.

Jobbar 7.30 - 18 imorgon, tisdag, så det lutar snart åt att gå till sängs.

Eva

2009-11-09 @ 22:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0