Orkar inte

Skittrött nu, ska strax gå och lägga mig. Sitter här i nya soffan, och tittar på stortvn på nya tv-bänken. Känns nice, äntligen! =) Kommer bilder så fort jag piffat lite och knäppt dom.

Ska lägga upp kalasbilder oxå men ork nicht (stavas?) haha..

Trött var ordet!

Klas var här idag igen och tatuerade Henke. Hans tjej var med så det var trevligt att träffa henne, inte för att jag var så social men. Sprang mest runt och städade och plockade, kaos här! Eric och Ilja härjade på så dom var man ju oxå tvungen att hålla ett öga på.

Nä.. inget mer som orkar skrivas från dessa fingrar nu.

En annan dag mina vänner! En annan dag..


Kommentarer
Postat av: C

Hon går alltid o lägger sig mellan 19.00 - 19.30

Hon kan inte hålla sig vaken längre än så..som en tidsinställd klocka hehe..

Fast hon brukar aldrig vakna senare än 10 på helger =)

2009-11-19 @ 12:43:39
URL: http://www.divamom.se/cey84
Postat av: C

haha, de har alltid vart så, så länge jag kan minnas! hon kan sova väldigt länge, när vi ska till dagis måste jag väcka henne 7.30 för o gå upp, äta frukost osv, då vill hon alltid sitta i soffan med täcke och äta frukost där, hon är sååå morgontrött ! precis som jag :) väcker jag inte henne så kan hon sova till 10 :)



Dom flesta säger som du, vänta ett tag, har jag tur kanske jag får nått snart ! de e bara så tröttsamt o behöva trängas :S

Precis, det e inte ofta man e supernöjd med dagiset, och det är jag verkligen! hennes fröknar blev så ledsna när jag sa att vi kanske måste flytta...nej de känns inte rätt..

2009-11-19 @ 14:58:40
URL: http://www.divamom.se/cey84
Postat av: Linda

vad har vi sagt om "orkar inte"? ;)

2009-11-19 @ 19:27:33
URL: http://liensa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bra kommentar fr Linda "orkar inte" finns inte som förälder



Röj allt på en gång, lördag kanske och gör det tillsammans



sen är det fint och ni kan "orka igen"



2009-11-19 @ 22:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0