i.d. bare Minerals

Kommit hem från Linda för ett tag sen! Jag och Eric köpte med oss Donken och åkte dit. Eric var det full fart på som vanligt! Vi fick även gott fika, godaste cheesecaken!! Den ska jag göra nu i veckan till mitt kalas oxå =)

Eric sover nu. Sen ska vi åka och handla. Jag ska försöka hitta några bilder till en ny header Linda ska knåpa på =) Tänk om jag hade hennes tålamod, då hade det varit roligt att fixa själv ;) Men när jag inte kan allt på en gång blir jag bara irriterad =P Vet liksom inte ens vart man ska börja..

På fredag är det fest med hela Bolagsverket på Aveny! Filmgala är temat.. Var inte riktigt säker på om jag skulle gå, men det blir så! Sista anmälningsdagen imorgon så det var ju tur. Då är det bara att fundera ut en klädsel, svart/vitt stod det på inbjudan så det var ju enkelt ;)

Hoppas jag hinner få mitt nya smink som jag beställt oxå, från i.d. Har köpt ett kit, mest borstarna jag var ute efter så själva sminket kan man säga blev gratis, perfekt!



Get Started-kit för 949 kr (värde 2200 kr) köpt hos:
http://www.makeupdesignbysara.se/

Hoppas jag hinner få det innan helgen då, tror hon skulle skicka det imorgon!


Kommentarer
Postat av: Linda

Va, läste jag rätt!? Ska du gå!? Wihoooo!!! =D

Lovar att det blir bästa kvällen på länge ;)



Funderat på ett sånt där kit jag med.. hmm hmm hmm.. kanske ska slå till på ett då!

2009-10-04 @ 17:18:54
URL: http://liensa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Var det inte det paketet du kunde hämta på Preem eller har du beställt mera paket??

Är Eric med pappa på fredag då du ska på Aveny?

Jag satt i stor soffa hos Anna idag. Det var härligt att lägga upp benen.

Tyckte att den ljusbeiga på Boom var fin. Den har två bensträckare. EB

2009-10-04 @ 19:39:04
Postat av: Tulay

Varför beställde du där? Ni är det erbjudande på kicks, o det kostar exakt lika mycket. Exakt likadan kit.

2009-10-04 @ 20:20:51
URL: http://tullisen.blogg.se/
Postat av: haala

nu blir ja skit arg på dig . sånnt ska du ju köpafårn mig och gynna oss ! . äkta katrin är du !!!!!

2009-10-08 @ 00:19:44
URL: http://halaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0