Drakborgen

Eric duschar nu, sen ska han sova lite. Efter det drar vi iväg på drakborgen en sväng! Som han längtat ;) Jag ska nog ta en cheeseburgare på donken innan, varit sugen på donken flera dagar nu men inte blivit av att jag ätit där!

Medans Eric sover kanske jag går upp en sväng på Erikshjälpen.
Sen kommer mamma på middag lite senare. Så vi har lite att göra!

Nu ska jag ta upp Eric, så han somnar nån gång =)

Hann aldrig publicera förut, så Eric sover nu. Och jag och svärmor gick upp på Erikshjälpen. Fick hem en jacka till Eric och två pussel! Pussel är perfekt att köpa där, tycker det kan vara rätt dyrt i butik och inget roligt att lägga pengar på ;) Har ju samma funktion även om det är begagnat =)

Så nu väntar vi istället på att Eric ska vakna så vi kan åka!

Lilla snyggingen!

Kommentarer
Postat av: Linda

Deeet skulle du bra gärna vilja veta va! ;P Ingen du känner :)

2009-10-03 @ 16:47:11
URL: http://liensa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Eric passar verkligen jättebra i ljusblått och är även fin i blekrosa.

Prins Eric

2009-10-04 @ 00:04:21
Postat av: Anonym

Eric passar verkligen jättebra i ljusblått och är även fin i blekrosa.

Prins Eric

2009-10-04 @ 00:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0