Happy H

Morgonen började med en lite sovmorgon för min del, det tackar vi för =) Skönt när M faktiskt vaknar till av Erics ljud på morgonen och tar första passet. Strax innan 08.30 väckte dom mig och ville åka till IcaMaxi och handla frukost. Så det gjorde vi. Gick omkring där ett tag. Hittade en födelsedagspresent alt. julklapp till Eric. En brio-tågbana med "snö-tema" typ. Sen köpte vi kyckling och potatis till middagen, blir friterat!

Väl hemma har vi tagit det lugnt, skippade lunchen eftersom det blev sen frukost. Jag har nyss vaknat och Eric sover fortfarande.. M smet iväg en sväng han då vi sov så han kommer väl snart.

Kvällen blir lugn. Hyrde ju filmer igår så vi avverkar väl en senare. Hanna skickade sms och frågade vad jag skulle göra, vet inte vad hon hade för planer. Får se om hon vill komma hit, men antar att hon är festsugen!

So long, Happy Halloween!

Just tusan, hade ju inte tänkt på det. Lär ju säkert knacka på dörren (!)
Undra vad man ska bjuda på då då?  

Långhårig kille



Kommentarer
Postat av: Nikita

haha skönt man bor i skogen , då slipper man massa snorungar som knackar på dörren ;-)

2009-10-31 @ 17:54:38
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: Anonym

det heter ju bus eller godis

så det är bara att öppna stora lördagsgodispåsen.

Annars blir det rejält med bus kring huset

eller bilen inlindad i toapapper.

Jag såg en sån´på Birsta parkeringen.

2009-10-31 @ 21:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0